joi, 2 februarie 2012

Gânduri de iarnă


      Buzele îmi îngheţaseră şi odată cu ele cuvintele pline de ciudă care îmi atârnau acum de colţul gurii ca nişte ţurţuri.  Când am ajuns acasă, s-au topit. Am observat că se preschimbaseră  într-un pârâu de iubire şi-mi picurau pe bărbie cu nonşalanţă.

*  *  *

Un căţel umbla cu covrigi în coadă ca să-şi imagineze mai uşor că e din nou vară. Treaba a mers un timp, până când doi copii i-au furat covrigii îngheţaţi  ca să se joace de-a Crăiasa Zăpezii cu multe brăţări.

*  *  *


Într-o iarnă, un bărbat sărac a vrut să doneze sânge, dar  a fost refuzat pe motiv că de fapt are bani şi se dă amărât. Din cauza gerului, sângele îi devenise albastru.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.