luni, 25 noiembrie 2013

La Gaudeamus cu iepurele

Ieri, 24 noiembrie, m-am aflat pentru prima dată la Gaudeamus cu o lansare de carte. Mai precis, volumul meu de debut “Moartea era un iepure şchiop”, apărut la editura Karth, frăţiorul rebel al editurii Herg Benet.


Atmosfera? Intensă, incredibilă.... zeci de oameni alunecând ca un râu învolburat printre rafturile de la standurile dornice să fie descoperite şi despuiate de cărţi. Cei care mă cunosc bine ştiu că am o mică problemă cu mulţimile, nu mă mai feresc s-o recunosc. 


Şi totuşi am reuşit să pătrund în pântecul ameninţător al celui mai mare târg de carte fără să cad în gol. Nu m-a ronţăit şi digerat cum mă temeam, ci a fost o călătorie plăcută. O călătorie alături de oameni dragi şi oameni care m-au susţinut pe drumul sfios către debut. 

Emoţiile n-au mai răbdat să stea ascunse în bârlog şi au dat puţin pe-afară, dar le-am convins să o lase mai moale. Stăteam în faţa standului Editurii Herg Benet şi mă întrebam: cum de am ajuns aici? Eu, care nu demult am crezut că nu voi mai putea ieşi vreodată în afara cochiliei mele... Dar era adevărat, totul: de la microfonul din mâna mea care nu se topea şi până la cuvintele frumoase rostite de Cristina Nemerovschi în “apărarea” mea.


Le mulţumesc tuturor participanţilor la acest eveniment şi celor care au făcut posibilă existenţa iepurelui şchiop. 








Puteţi comanda volumul de aici: 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.