luni, 2 decembrie 2013

Primul meu mini-interviu despre Noaptea Sfântului Andrei

În preajma nopţii strigoilor româneşti (Sfântul Andrei), Mihai Adăscăliţei a avut amabilitatea să mă invite să iau şi eu parte la un mini-interviu pentru blogul său. Tema acestuia? Sărbători şi tradiţii româneşti versus tradiţii împrumutate de pe alte tărâmuri, îndeosebi cele americăneşti.


Recunosc că nu mi-am pus des problema motivului pentru care ne ataşăm de Halloween şi Valentine’s Day în defavoarea sărbătorilor noastre. Dar întrebările Lupului Întunecat (Dark Wolf) mi-au dat de gândit. Şi eu mă număr printre cei cărora le place să se costumeze pe 30 octombrie în schimb habar n-are ce obiceiuri se practică pe 30 noiembrie. Să fie ignoranţă? Nu ştiu.

Vă invit să citiţi gândurile mele pe această temă accesând linkul de mai jos:

http://darkwolfsfantasyreviews.blogspot.ro/2013/12/roundtable-on-halloween-saint-andrews.html


Alături de mine au participat la interviu scriitori talentaţi: Raluca Baceanu, Marian Coman, Oliviu Craznic, Stefana Cristina Czeller, A. R. Deleanu, Andrei Gaceff, Teo Matei, Cristina Nemerovschi, Claudia Niculescu, Mircea Pricăjan, Radu Romaniuc, George Sauciuc, Cristina Schek, Narcisa Stoica and Ioana Visan.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.